29 Haziran 2011 Çarşamba

İşte bugünüm ve dünlerim

Kaç zamandır hiçbirşey yazmıyorum buraya,buda bazı şeyleri kabullendiğimi gösterir.Belkide kabulenemedim öle yapmaya çalışıyorum yani kısaca rol yapıyorum,ve bu role bende inanmaya çalışıyorum.çok fazla birşey istmeiyodum fakat karşımdakinide değiştiremezdim ve bende değişemezdim.ama biz böle kabullendik,ben kabullendim ama birşeyler ters gidiyordu  neydiki kavgalarımızmı tartışmalarımızmıydı !Bilemiyorum herşey çok garipti birşeyler ters gidiyodu onun sevgisimi azdı yoksa benimkininmiydi ! Bu sorulara cevap verirmicenden ünlem işareti koyuyorum (!) niyeki bu soruların cevabını ben her gece veriyorum ben varım işte kocaman ben kocman soru işareti (?) Herneyse bugünde geçti bir gün biraz sıcak biraz yağmur karışıktı aynı benim duygularım gibiydi yaz yüzünü gösteremedi bir türlü aynı onun gibi..Aslında ben bazı şeyleri perdelemişim saklanmışım birşeyler onun korkusuyla onu kaybetme korkusuyla ben dün gece bunu anladım.Aşkta gurur olmaz diyolarya onda kocaaaamaaan bir gurur var.Evet bazı şeyler haklı olabilir ben onun yerine kendimi koyup düşünüyorum fakat o ! benim yerime koyup kendisini benim açımdan düşünmüşmüdür bende haklıyım kendi çapımda oda haklı bazen kesişiyor yollarımız ikimizde aynı kapıya çıkıyor düşüncelerimiz fakar bunlar yetmiyorki neden ? bak soru işareti koydum :)) havalar ısınmaya başladı terliyorum ama bazen çok üşüyorum donuyorum oda onun gittiğinden beri, belki birdenbire kilo vermemden de kaynaklanıyor olabilir :)ona neler anlatmak isterdim şuanda bütün herşeyimi ama dinlemezki ! Ne zaman dinlediki bana sorsanıza..acaba o şimdi napıyordur diye düşünmedim değil yine herzamanki gibi kıskançlık krizlerim tuttu hala o benim diyebiliyomuyum acaba işte bunun yanıtını ben hala veremedim..çünkü onun yanıtı onda...Neyse çok uzattım ona iyi geceler diyorum ama yatmıyorum uyumuyorumda daha sabahlar benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder