27 Haziran 2011 Pazartesi

BİR BEDENDE BÜTÜNÜZ BİZ

                                      ahh yanımda olsan,
                                        Deli gibi sarılsam sana, öyle hasretimki...
                  Elimi kalbime koyduğum her an seni yanımda bulacakmış gibi oluyorum.
    Sessizce adını fısıldıyorum Gözlerimi kapayarak. Sıcaklığın sarıyor dört bir yanımı.
                          Buz gibi odam birden sıcacık bir mekana dönüşüyor.
                          Özlüyorum birtanem. Sensizlik çok zor, üşüyorum...





Yazıyorum şuan hissettiklerimi, yazmaya çalışmak kar etmiyor çünkü inan hissettiklerimi yazmaya kelimeler yetmiyor. Meğer ne kifayetsizmiş sözcükler aşkın yanında, Gözlerine bir kere bakmam bir romanı yazmama yeter.
Hiç bir şey yerini tutmuyor senin.
soğuk klavyemin tıngırtıları beynimi kemiriyor adeta, Yoksun sevdiğim yoksun işte...
Müziğin her notasında sen varsın sanki  Bak ne diyor şarkıda ,Taner kaya


                             Dokundugun her yerim aciyor simdi,
                                gidemezsin ki, gidemezsin ki ..
                                  Biliyorum deli gibi sevdin,
                                ayrilalim artik diyemezsin ki

                                    Ayrılsak ölürüz biz bir bedende bütünüz biz 
                                      ellerde ölürüz biz

Tutundum güzel sesine tenine tutundum..."







Bir gece daha geçti en insafsızından, ayrı kalmak ne zormuş be cancağzım.





Yetmiyor yazmak hasretimi gidermeye
Yetmiyor hiçbirşey senin özlemini gidermeye.
Anladım ben sensizken yarım kalmış bir roman gibi anlamsızım.
Unutma sevdiğim,
ne kadar uzakta olursam olayım yine sendeyim.
Birgün uzaklarda yakın olur, önemli olan YÜREKLER BİR OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder