11 Şubat 2014 Salı

KATİL OLMAYALIM

Ben hiç kimseyim aslında hiç olmadım. Bir hayat var ama ben bu hayatın içinde değilim peki neredeyim ? Güzel çirkin insan ayrımları var peki  ben insan mıyım ? Ben o büyük güzel özgür balıkları akvaryuma esir ediyorum.Ben kedilere,köpekleri zehirliyorum. Bazen penceremi pisletiyorlar  diye gelen kuşları da zehirliyorum öldürüyorum.Ben bazen otobüsteki kadınlara taciz ediyorum yetmiyor küçük çocuklara tecavüz ediyorum. Ben çalışmıyorum onun yerine hırsızlık yapıp geçimimi sağlıyorum. Ben bazen köpeklere bile tecavüz ediyorum. Ben dünyayı katlediyorum. Ben insanların yaşamını kısa sürdürebilmek içi nükleer santral kuruyorum masum insanları zehirliyorum. Ben ülkeye demokrasi getirmeye çalışıyorum özgürce yaşayamamak  için. Ben çocuk yapıp onu sokakta bir çöpe bırakıyorum. .. ÇÜNKÜ BEN İNSANIM.

Evet biz o insanlardan değiliz ama  onlara göz yumanlardanız. Her ne kadar hayvanların esir bırakılmasın özgürce yaşasın desek bile hala hayvanat bahçesine veya o koca akvaryuma giden insanlar var. Biz ne kadar sesimizi duyursakta ne kadar bağırsakta hiç bir şekilde uygulamaya geçemiyoruz çünkü önümüzde bir sınır var ve biz o sınırı aşamıyoruz. Örneğin karşımda bir insan ölsün ağlamam isterseniz duygusuz diyin istersenizde cani diyin benim için fark etmez ben insanlara bir gram acımıyorum üzülmüyorum. Ama karşımda küçük bir kedi veya bir kuş ölsün o zaman dünyalar başıma yıkılır işte o zaman oturup ağlarım. Hayvanlar bizi tutsak etmiyor biz insanlar hayvanları tutsak ediyoruz. BİZ KATİLİZ.. Evimde iki tane kedim var biri yavruyken kafama işedi hiç bir şey yapmadım çünkü haklıydı onu odaya hapsetmiştim. Odamın  kapısı kapalıyken ve ben uyuyorken hayvan nasıl çıkacaktı eminim konuşamadığı için bilerek gelip kafama işedi. Halıya bile işemeyen kedi kafama neden işesin ?? Şimdi ne yapsaydım kafasını mı  kesseydim işedi diye ? Öbürü kahveyi bilgisayarıma düşürdü  bilgisayarımı 5 gün açamadım. Ne yapıyım bende onun üzerine kaynak su mu dökeyim ? Onlar kedi yapacaklar kıracaklar dökecekler  hakları çünkü onlar kediler. Süs bir eşya değiller köpeklerde kuşlarda tüm hayvanlar onlar eşya değil onlar senin benim bizim gibi canlı onlarda konuşuyor belki anlamıyor olabiliriz ama bir bakışları dünyaları anlatıyor. Ben yanlışlıkla karanlıkta kedimin kuyruğuna bastığımda bile  o can havliyle çıkardığı ses var ya, beni benden alıyor oturup kuyruğunu okşuyorum ''acıdı mı kızım'' diyorum. Çünkü onlar benim çocuklarım ben böyle büyüdüm annem babam çevremdeki her kes beni hayvan sevgisine aşıladı. En önemli noktada bu zaten anne babada bitiyor  her şey.. Bir kediye bir köpeğe dokunamıyorsanız bu çocuğunuzda dokunamayacak anlamına gelmiyor hayvan sevgisini aşılayın onlar hiç bir şekilde zarar vermiyor siz vermediğin sürece canını yakmadığınız  sürece onlarda size vermez. Ben her gece kedilerim le yatarım Öper koklarım. Çok muazzam güzel şeyler ''tanrım iyi kide sizi yaratmış'' derim ''o kadar güzelsiniz ki'' derim onlarda bana bakar anlarlar kulakları bir oyana bir buyana oynar. Size bunu anlatıyorum çünkü onların  ne kadar muazzam güzel tatlı şeyler olduğunu azda olsa fark edin diye. KATİL OLMAYALIM. KATİL OLMAK SADECE İNSAN ÖLDÜRMEK DEĞİL BİR CAN KATLETMEKTİR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder