30 Ocak 2014 Perşembe

KAÇIŞ

Benim tek istediğim  bu kalabalık şehirden uzaklaşıp güzel bir sahil kasabasına yerleşmek,yanıma aşık olduğum adamı'da alıp buralardan uzaklara gitmek..Aslında iki sene önce gittiğim ''muğla-datçayı'' çok sevmiştim.Düşünsenize yanında aşık olduğun adam küçük ama sıcacık bir ev ,bir kaç hayvan sütünden,yumurtasından yararlanabileceğin  güzel bir köpeğin,sıcacık bir kedin olsa kötümü olur ? Aslında alıp bavulu  çekip gitmek zor değil sadece alışkanlıklarımızdan kopamıyoruz, ayrılamıyoruz bu koca istanbul'dan ,bir girdap gibi çekiyor,her gitmek istediğinde aslında ona bakarsınız herkes bir şeylerden,bir yerden gitmek istiyor ama her zaman kalıyorlar.Nedir ki bizi burda tutan !! Aile baskısı mı ? bir türlü bırakamadığınız arkadaşlarınız mı ?Anılarınız mı ? sokağınızdaki küçük bir köpek veya kediniz mi? ve ya her hafta sonu gittiğiniz taksim mi ?işiniz gücünüz  var doğru bunca işi nasıl  bırak   gidebileceksiniz ki ? okuldan mezun mu oldun veya okulu bırakıp iş hayatına mı girdiniz evet hemen masumluğun'uzu atıp sorumlukları'mızı yüklüyoruz. . Ve o kadar ciddi yaşıyoruz ki hayatı, önümüze çıkan fırsatları göremiyoruz..Ben mi ?benimde sorumluklarım var, para kazanmalıyım ki yaşaya'biliyim öyle değil mi ?Ben şimdi bu yazıyı aşık olduğum adama göndericeğim anlasın ki ben onu bu kalabalıkta sevmek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder