18 Aralık 2013 Çarşamba

KARMA KARIŞIK YAZDIM.

Bu aralar kendimi çok sorunsal hissediyorum nedenini bilmiyorum ama öyle tabancayı alıp kafama dayayıp  ve tek kurşunla ölmek istiyorum a doslar. Tabi sonra tekrar dirilmek ve sonra yine ölmek ve tekrar hayata geri dönmek isterdim ama hep 2 sene öncesinden başlamak isterdim. Şu sıralar çok kitap okuyorum belki ondandır bu düşüncelerim. ''Ken Grimwood-Sil Baştan'' Kitabında öyle anlatıyordu örneğin.. Çok iyi bir kitap okumanızı tavsiye ederim ama orda adam tabancayı kafasına dayayıp tek kurşunla ölmüyordu, biraz hayellerimi kattım sanırsam. Neyse öyle yani bu aralar pek iyi değilim a dostlar. Ha bir de üzerine 50 kuruşumun olmaması çok kötü geldi sağdan soldan vurdu. Neyseki evde önceden alınmış şaraplarım var,onlarda olmasa,olmazdı işte.. Ya diyorum ya evde otur otur parmağımı bile kıpırdatamıyorum. A doslar sigara alırmısınız bana ? Süpriz yumurta ? jelibon ? tamam bekliyorum o zaman  mmm bir de güzel kitap istiyorum olmadı kitap (lar) Oldu o zaman. Burda kesmiyorum tabikide  birazda gündemden konuşmak istiyorum. Kısacık bişi ; Bazı acur beyinler atlamış yine direniyoruz hesap soruyoruz  kaos yaratıyoruz onların sözde gevşek cukka mandasına karşı ilahi adalet.Eee tyyip bey malum keser döner sap döner gün gelir hesap döner.Birazcık olmasa bile nihayetinde bi kez daha acizsin bu milletin önünde sen ve yardakcıların. Tabi bu olay sıradan bir olay değil .Cemaatin ya da bir savcının tek başına yaptığı bir oprerasyon değil.Küresel gücün tyyipin işini bitirdiği anlamına geliyor. Ve bunun sonu tyyipin yargılanmasına kadar gider. Normal şartlarda tyyip orada bir gün  dahi oturmaması gerekir. MUHALEFET sadece akp istifa dese yeter,Peki MUHALEFET NEREDE ? 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder