3 Aralık 2013 Salı

Sıcak çikolata

Pazartesi salıyı çalmış adeta baksanıza hava ne kadar'da donuk. Hani bu soğukta evden çıkasım,yüzümü yıkayasım'da yok. Yani insan öncelikle psikoloji olarak bir düşüyor sonra ayağa kalkmak istiyor ama nafile yatak mıtnatıs gibi çekiyor insanı. Şimdi bir sevgili olsaydı böyle olurmuydu ? tabiki de olmazdı giderdiniz bu soğukta üşenseniz bile banyoya girer temizlenirdiniz,kokular sürüp en güzel kıyafetinizi giyip koşar adımlarla sevgilinize giderdiniz.Ama ben gitmezdim popomun keyfini daha çok dinlerim zaten bir sevgilim yok acıların kadınıyım diyorumda beni anlamıyorsunuz, ''Bir sıcak çikolata'' bile içemiyorum.

Örneğin bugün kafamda deli sorular var öyle delilerki birazdan beni kemirip onlar salıyı yaşıyacaklar. Birde uzun zamandır sevgiliye yazı yazmıyorum, hani sevgili diye başlayan yazılarımdan. bu aralar yok yani zorlasamda çıkmıyor belkide bir sıcak çikolata içemediğimden'dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder