4 Aralık 2013 Çarşamba

SEVGİLİ

Soğuk kış gecelerinde sevdiğinle sarılıp yatmayı bilirmisin ? peki sarılıpta sıcaklığını hissetmemeyi ? ona uzun uzun bakıpda ağlamamayı bilirmisin ? Sonra bir sigara içip sigarayı değil onu nefes nefes içine çekmeyi bilirmisin sen ?Bilmezsin nereden bileceksin ki ? sen hiç sevmedinki sen hep kendini sevdin öyle değilmi?Sevgili burda sabahlar olmuyor şu yalnız ruhuma kimse sahip çıkmıyor,bedenim senin olsada ruhum dolaşıyor deli dolu boşlukta...Ama  senden sonra  mutlu olmanın aslında bir kedinin güzel bir anını yakalamak kadar basit olduğunu anladım.Kaçırdığım fırsatların aslında bana yeni fırsatlar yarattığını gördüm.Birisini hatırlamanın aslında ufak bir telefon görüşmesi kadar basit olduğunu anladım.Artık bir bekliyenin yok belki kimse ben gibi seni sevemez ama biri beni senden daha çok sevecek buna inanıyorum. Sen sevmeyi beceremezsin adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder