17 Aralık 2013 Salı

VARLIĞIN


Öyle oturup birbirimize bakıyoruz. Bazen susuyoruz; gözlerimizde kayboluyoruz. Birlikte değiliz el ele gezmiyoruz,sarılmıyoruz,bir birimizi öpmüyor'uz,güzel sözler söylemiyoruz yani aşk sadece sevişmek değilmiş..Aşk gözlerde,gülüşte bir söz deymiş.. Ben onun gülüşüne aşık olmuştum zaten,güldüğünde yanağında böyle küçük çizgiler oluşurdu gözleri gülerdi adeta. Kızdığında bile kaşlarını çatamazdı ” Dua et seni seviyorum” derdi öyle hep seni seviyorum demezdik bir birimize hep kızarken çıkardı  iki dudak arasından ”Seni seviyorum” Şimdi sadece oturuyoruz yaşanmışlıklara saygıdan özlemlerimizi konuşuyoruz. Boynumu özlemiş gözleri hep boynumda,gelirdi boynumu koklar öperdi en çok boynumu severdi. Biraz vurdumduymaz biraz bencildi galiba biraz’da düşüncesizdi ama olsun ben zaten onu öyle kabul etmemişmiydim. Her ilişkide olan şeyleri bizde yaşamıştık ama her insan gibi oturup konuşup halletmeyi düşünememiştik . Uzun ayrılıklar geçirdik Yalanlar başladı güven mi ? o bizi çoktan terk etmişti, .uzatmaları oynadık hep, hep daha fazlasını istedik ama bir birimize  hep bir beden küçük geldik. O farklı dilde seviyordu ben farklı bir dilde seviyordum hiç bir zaman düşüncelerimiz bir olmamıştı. Şimdi bir birimize dokunacak kadar yakınken , bir o kadar uzağız bir birimize  ama ölmüşle olmuşun çaresi yoktur derler ya çok geç kalmışız biz. Belki sorunlarımızı şuanki gibi oturup konuşup haletseydik şuanda aramızda görünmeyen kilometreler olmazdı.Sorunlarımız yaşadıklarımız hep ilişkimizi gölgeledi hep boynumuz eğik bu aşkı yaşadık şimdi o gölgelerden kurtulmak, dim dik durmaya cesaretimiz var  mı ? .Bir birimizi özlediğimizi söylüyoruz,Ama kavuşamıyoruz. Ne o cesaret edebiliyor ne ben cesaret edebiliyorum. ” Acı çekiyorum ” diyor. Gel diyor ” ama ''gelme'' diyor.. Kafanı kaldır diyorum kaldır ki biri çıkacak karşına ve aynı duyguları hissedeceksin,kıskanacak'sın diyorum. ” İstemiyorum başka birine sarılmak,öpmek istemiyorum” diyor. Her ne kadar sevinmiyorum desem'de içten içe beni unutamadığı için seviniyorum. Ayrı yollarda yürüdüğümüz halde, aynı hayalleri kuruyoruz. Hayır artık biz diye bir şey kalmadı, sevgi ya bu aşk ya bir şeylerden fedakarlık etmek lazım. Ben izin veriyorum adam yeterki sen mutlu ol git sev. Çünkü biz bir birimizi hep seveceğiz hayatımıza başka başka insanlar girecek fakat yine biz bir birimizi seveceğiz. Artık mısralar bile beni terk ediyor baksana hiç iyi yazamıyorum. Benliğimi sanki kapının önündeki merdivenlerde bırakmışım'da aşağı doğru yuvarlanıyorlar,ben ise kapının eşiğinde durmuş kendimi izliyorum. Biliyor'musun bazen kapının deliğinden sana bakıyorum hani belki gelirsin diye bilmiyorum o kadar çok hissediyorum ki o zamanlar varlığını sanki buradaymış'sın gibi sonra yatağıma geçip bir hayal kırıklığı daha yaşıyorum adam... Belki seni beklemeyeceğim ama hep sevicem... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder