16 Şubat 2014 Pazar

Korsan Gemisi

Bazen aldatılır sın bazen  aldatsa daha iyi olurdu dersin. Bazen nefretle terk ederdin fakat bazende severek terk edersin. Bazen zamanı gelmiştir bazen geçmiştir. Bazen tükenilmiştir bazende öyle dersin bitirirsin. Diyorum ya bazen yabancılaşır ve bir gün sıradanlaşır. Söylesene Seninki niye bitti ? Aşk çok garip bir şeydir ben hep aşkı annemin ben küçükken  bana anlattığı kağıttan gemiye benzetirim neden mi ? Çünkü gerçek değildir ve bir kağıt parçasıdır. Annem hep bana kağıttan gemi yapar yaparken de hikaye anlatırdı...Hafızam'dan silinmeyen o güzel '' Kağıttan gemi hikayesi '' ; Kocaman bir gemi varmış okyanusta ve  o geminin içinde bir sürü  kötü adamlar varmış bu korsan gemisiymiş..  Korsanın yüreği o kadar kötüymüş ki Bütün kötülükleri yaparmış. Şimdiki durağı ise küçük bir adada yaşayan çocukları kaçırıp gemisinde köle yapmakmış. Adaya doğru giderken bir gün fırtına çıkmış kocaman bir dalga gemiye çarpmış ve geminin yelkenini koparmış. ( o arada geminin yelkenini annem yavaşca keserdi) sonra bir dalga daha gelmiş ve bu sefer geminin arka kıçını koparmış(geminin arka tarafını yırtıyordu) Bu sefer gemidekiler ön tarafa doğru yığılmış.Sonra kocaman bir dalga daha gelmiş ve ön tarafı koparıp atmış.(ön tarafı kesiyordu bu seferde ) Sonra gemi derinliklere doğru batmış.  (yaptığı kağıttan gemiyi açıp) Geriye sadece korsanın tişörtü kalmış Diyip Bana veriyordu gülümseyerek. İşte ben hep aşkı annemin bana anlatığı hikayeye benzetirim. Sizce de öyle değil mi ?Aşkı tarif edebiliyoruz az çok ama ayrılığı hayır ben tarif edemiyorum Belkide ayrılık hikayedeki tişört yada gemiye çarpan dalgalar.. Eğer çook sevdiyseniz ve ayrılmışsanız ve bir daha barışmanız imkansızsa ama hala yüreğiniz onu istiyorsa ve yanına gidemiyorsanız yaşıyan bir ölüsünüzdür.  Aslında önemli olan ayrılık değildir bence önemli olan vaz geçmek.o buruşuk yüreğinizi ütülemektir. Ya zaman çok çabuk geçiyor saniyeler dakikaları,dakikalar saatleri,saatler günleri,günler ayları,aylar yılları kovalıyor ve böyle bir ömür geçiyor bence hiç bir şey için geç değil. Gidelim seviyorsak söyleyelim yaşayan ölü olmaktansa ölüp dirilmek daha iyidir. Şuan saat kaç ? ben bunları söylerken saat gece 3 buçuk Hadi daha ne duruyorsunuz gidin ve sevdiğinizi söyleyin sevgilinize,arkadaşına,ailene annene babana ablana abine  herkese. Seni seviyorum büyük ama küçük yürekli adam, Seni seviyorum anne bana böyle bir hikaye anlatığın için, Seni seviyorum abi çünkü  başımda değil yanımda olduğun için,seni seviyorum can yoldaşım hep elimden tutuğun için seni seviyorum kedim ada ıslık çalınca yanıma geldiğin için Ve dünyayı seviyorum gidişat ne kadar kötü olsada vaz geçmeyin arkadaşlar sevmekten,aşık olmaktan ve direnmekten vaz  geçmeyin türkiyem çabalarımız  rafta kalmasın.

2 yorum:

  1. tam gaza getiriyodun ki yazının sonunda uyuyakalmışsın galiba :)) neyse siktiret.

    YanıtlaSil
  2. Şuanda bende fark ettim devamı vardı da silmiş olabilirim yanlışlıkla. :)

    YanıtlaSil