16 Şubat 2014 Pazar

MENEKŞE KOKAN SABAHLAR

Gözlerimi açtığımda bana bakıyorsun gülümseyerek,ben ise ışıklarla dans ediyorum, kaybolmaktan korktuğum için kalabalıklar akıyor gözlerimden, yüreğim ise halen gürültülü ve fırtınalı,Söylesene şimdi kim dokundurur şefkatli ellerini tenime.Ben ise hala gözlerimi açtığımda gülümsediğini görüyorum. Sevgilim kanatlarım bu kafese çok büyük kabıma sığamıyorum  götür beni nefes alabileceğim yere,dayanmasını bilen o kıymetli şatolara..Biliyorum senin seviyorumların yüzmeyi beceremiyor'du sadece parantez açıyordu.Sevgilim ben ne gitmenin ötesindeyim nede kalmanın gerisindeyim tam ortada seni bekliyorum kurtarırsın diye beni  bu azaptan.Beni bekleyen bir kaçış arabasının olduğunu varsaymak boşuna mı ? Hadi beni götür buralardan avuçlar dolusu kumlara o güzel kumdan şatolara götür beni. Dudağın arasındaki sigaran olmak istemiyorum, tam tersi iki dudağının arasından çıkan ''Seni Seviyorumların ''olmak istiyorum.Kanatlarımı açıp bir bahar gecesi sana gelmek isterdim  usulca girer koynuna çiçeklerle donatırdım. Cesaretim var mı ? En önemlisi de yerim var mı hayatında ? Ben çiçekleri sulamayı unuttuğum gibi seni unutmak istemiyorum ki sen benim aralıksız dinlediğim şarkımsın, melodimsin. Yalvarırım ki gel beni kurtar.  Hatırlasana her terli kabustan sonra menekşe kokan sabaha uyanırdık,  küçük bir yağmura kanardık O '' arap kızının'' camdan baktığını hayal ederdik. Şimdi ise o buğulanan camlarda arıyorum gizlice yazılmış yazıları, ve tekrardan kabuslara gözümü açıyorum kalbimde balıklaştı.. Sevgilim gördüğüm rüyalar seni öyküler gel ve bir parçası ol yalvarırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder