26 Haziran 2011 Pazar

.İşte ben sadece

Hayat... Bir kuşun yolculuğu gibidir Kah orada...Kah burada... Ben sadece Kuşbakışı bir noktayım bu dünyada. Bir noktadan büründüm ete kemiğe Sancılar vererek doğdum Sancılar vererek öleceğim. Oysa ben sadece Bir gölde bir damla dairesiyim Yüz tuttum büyümeye.... An oldu hevesler yeşerdi topraklarımda An oldu vazgeçtim tutkularımdan Meyvelerini de topladım yasak ağacın Bedellerini de ödedim! Zehir oldu bal oldu kimi zaman tattığım Oysa ben sadece O kuşun kanadıyım çırpınan.. Bir gün bir el tuttu elimden Yeşil oldum filizlere kök saldım Düşmedi çiçeklerim dilimden. Bir göz düştü gözümden Yaprak yaprak döküldüm umutlarımdan Gün oldu toprağa verdim yarınlarımı Yarınsız kaldım. Oysa ben sadece bir zaman saniyesiyim Bir takvim yaprağında asılı duran... Gece ayla gündüz güneşle yarıştım Ben gibi... Beton  yığınlarında uyuttum bedenimi Hiçbir şarkıda geçmedi adım Destanlar yazılmadı savaşlarıma Ben sadece  sen gibi Asude bir yolcusuyum hayatın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder