21 Haziran 2011 Salı

Bir gece yarısı işte

İnsam hep sever ve sevilmek ister ama sevilmez sevmiceksin kimseyi karsindaki sevmediginde kiriliyosun cam misali parcalaniyosun çevrendeki kisilerin söylediklerini hiçe saymıcaksın dinliceksin Bağlanma derler evet doğru soyluyorlar.sonunda acı ceken taraf sen oluyosun bosuna akitiyosun yaşlarini bosuna nefesini tüketiyosun o seni gormuyor o seni duymiyor.yildirimlar kopar icinde gitmesi koyar sana!gitmek istersin burdan ama yasicam cok sey var dersin ve doğruyu bulana kadar teker teker satirlari okursun şiklari işaretlersin ama birsey var 3. Yanliş 1 doğruyu goturuyor ve bir yanlisin gömülmene yardimci olur.hep dersin neden ben niye hep ben o kadar soyleyen varki bu sozu sadece sen degilsin sadece sen degilsin ask acisi ceken avutursun kendini dagitmak istersin heryeri rahatlicani sanarsin vede rahatlarsin icinde birseyler kopar gidiyim yanina sokuliyim koynuna sabaha kadar izliyim dersin onu ama yapamazsin dalar gidersin hatiralar sarae dort bir yanini o gunlere geri donmek istersin bir sihirli deyneğim olsada onu geri getirsem dersin ama beynin derki o senin degil ve hicte olmucak getirsen ne faydaki yine gitcek senin olmadagi bir seyi sahiplenmiceksin o zaman anlarsin birseyleri buyursun buyudunu sanarsin. Dusuncelerin degisir bikere gorsun eski ben degilim degistim dersin ama o seni yeni halini girsün o yine eskisini gorur cunku hep kordur.sen sanarsinki beni girdu begendi hayir o baskasinin bunu kabul et der beynin kalbin caresizce o benim ve benim olcak dersin ikisinin arasinda kalirsin ve karsina biri cikar iste buldum dersin 1hafta sonra ayrilirsin aci cekmezsin arkasindan biri daha biri daha daha daha derken onu ozlersin gozlerini guluslerini bakisini ellerini en cokta opusunu yanimda olsa keske dersin ama o yoktur ve hicbir zamanda olmamistir. Ve hickimseyi sevemedim yeni bir ask bulamadim dersin ama o yine duymaz. Ve dersin ilk asklar unutulmaz..<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder