12 Kasım 2010 Cuma

Son demler

Şu an tam da bunu istiyorum;
Kocaman bi hiçlik.

Fazla bişey olmamalı bu senin için tanrı :S

Herşey bu kadar tesadüf eseriyken neden gelipte ben oldum, bilmiyorum. Ne bileyim, en basitinden, geçen günki trafik kazasında ölen kız olabilirdim. Ama olmadım. O da ben olabilirdi. Ama olmadı. Neye göre belirlenmiş bu? Neden bi kuralı yok? Şansına ne gelirse yaşa olayı ne kadar saçma. Artık hayatımı kendim biçimlendirmek istiyorum. Bunu deli gibi istiyorum. Mesela orta çağ da yaşasam. Elektrik olmasa. Kabarık kıyafetler giysek hepimiz ve erkeklerde uzun ceketler ve şapkalar. En büyük endişem, yapacak birşey bulamamak olsa. Bol bol vaktim olsa. Kitap okusam, gezsem.. Bi sürü şey yapsam ama yine de vaktim kalsa. Sonra taşrada yaşasam. Bütün gün evimi temizlesem. Şunu şuraya koysam nasıl olur diye düşünsem. Akşam kocam eve geldiğinde yorgunluktan (tabiri caizse) gebersem! Ama yine de onu birazcık daha mutlu etmek adına gülümsemeyi başarabilsem. O da bana tebessüm etse ve belki bi öpücük kondursa dudaklarıma. Sonra mum ışığında akşam yemeği yesek. Ona kendi yaptığım yemeği sunsam, o da bana o gün neler yaptığını anlatsa. Hayvan sevmem ama belki geçmişte yaşasam severdim.. O yüzden, tavuklarımız olsa.. Keçilerimiz, koyunlarımız hatta ineklerimiz, danalarımız falan. Ben böyle basit bi şekilde de mutlu olabilirdim belki.

Ya da taşralı değil şehirli olayım. Şehir hayatının yoğunluğundan sıkılmış biri. Yardımcım olsun evde. İş kadını olayım. Ama yine de akşam evime geldiğimde masaya oturup iki çift laf edebilelim. Günün yorgunluğuna inat, gülümseyebilelim gözlerimizin içine bakarak birbirimizin. Hergün gördüğümüz onlarca yüze rağmen akşam evde karşılaştığımız yüz bize daha güzel görünse.. Kimseyi umursamasak, kimse bizi umursamasa. Ama biz mutlu olsak.

Ya da milyoner olsam. Kocam da öyle olsa. Her istediğimiz yere gidebilsek, hem de her istediğimiz anda. Ama yine de her gün birlikte olsak. Her akşam yemeği beraber yesek ve yine konuşabilcek bi konu bulabilsek. Bitmese konular, bitmesek biz..

Birini istemiyorum. Sadece hayal ediyorum, hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder