23 Kasım 2010 Salı

Gurur pert

Aşklta gurur olmaz derlerdide inanmazdım gerçektende olmazmış umut veripte konuşup sabaha kadar uykumdan kesiyorum uyykum olduğu halde uyumuyorum konuşuyorum birşeye varmak amacıyla seni unutmadım diyor ama olmuyor? defol git de bana diyorum yapamam diyor?  niye diyorum? seviyorum diyor! ee seviyosan diyorum? değişmezsin diyor!komiğime gidiyor kendisi eski o değil o değişmicek ben aynıyım hala.. sabaha kadar konuştuk sigara içmek bahanesiyle çıktı gitti karşılaştık gözlerimin içine baktı korkarak birdaha karşıma çıkma unutmam lazım seni dedi ben tam karşısındaydım..Herşeyden çok gitmemekti susmaktansa konuşmak daha iyisiydi rahatladım gurur yapmadım yüzsüzlük ise bilmem kaç metre yukarıda şimdi ise aynı havayı soluyoruz iki yabancı unutma seven gitmeyendir ben gitmicem hep burda olcam geri dönsende kabul etmesemde ben yine burda olcam hayalinle süsledim heryeri ona sarılıp yatıyorum bizim yatağımızda :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder