7 Kasım 2013 Perşembe

BİTTİ

öyle bitti bu aşk da Uzun bir hastalık gibi Aralıksız dinlediğim alaturka bir fasıl gibi, çiçekleri sulamayı unuttuğum gibi bitti.Anne özlemi çeken kimsesiz bir çocuk gibi,Büyük bir iktidarın yıkılışı gibi bitti.Bir utanç duvarı gibi yıkıldı. Yürümeyi yeniden öğrenen felçli bir çocuk gibi,bitti hayatın bitişi gibi,filmin bitişi gibi.
bitti kitabın sonu gibi,yaz'ın sonu gibi bitti.Dedim ya bitti işte bu kadar kolay bitti. Senden vazgecemem sandigin icin bitti,Bi kez olsun gönlümü almadığın için bitti.Daha doğru bir karar olmadığı için bitti. Öyle ya bitmesi gerekliydi bitti. Şimdi dostlarıma kulak vermeliyim onları dinlemeliyim,hayata dönmeliyim,çiçeklerimi sulamalıyım iyileşmeliyim, alaturka şarkılar dinlememeliyim. Dedim ya bitti.Zerre değişmiyeceğin için bitti,Benim kız senin erkek olduğunu unuttuğum için bitti.Bitti biliyorsun dimi dönüşü yok artık bu yolun.Sadece bitti biliyorsun en kolay eylemdir bitirmek.son sözlerde bitti,Kendime saygım kalmadığı için bitti.Askta gurur olmaz ama sevgide gurursuz olmaz diye bitti. Öyle olması gerekti işte bitti.Son lale gibi bitti,Artık inanmaya gücüm kalmadığı için bitti.Pencereli açmalayım,kitapları düzenlemeliyim,yemek yapmalıyım belki yağmur yağar akşama doğru ve yarım bıraktığım yazılarıma geri dönerim.Söyledim sana bitti  Çekirdeği içinde kırılmış küçük meyve tanecikleri gibi bitti,Bir kahvenin telvesi gibi,bir çayın demi gibi bitti.Dedim ya biletini kestim senin bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder