24 Kasım 2013 Pazar

BELKİ BİR GÜN ÖZLERSİN






Bugün boşluklardan boşluk beğendim doluya koydum olmadı,boşa koydum hiç olmadı.Sahipsiz bir uçurtma gibiyim kimsesiz öyle ya kimse senin gibi olamadı,ben alıştım susmaya..Adam olmaz senden derdim ya ben göremicem onu şimdi git gidiceksen bekleme,gidiceksen'de  bir daha geri dönme.. Eskimiştik biz zaten plaklar gibi hep geri sardık. Şimdi unut gittiğin yerde unut adımı anma,gözlerimi unut,bakışlarım hayal olsun,sesim karışsın kalabalıklara bırak beni işte alıştım ben seni uğurlamaya ne fark ederki seni beklesem..Alışı gelmişin tersi olamadık hep tükettik,tükendik şimdi ellerimi bırak ve git..Ama çok büyüdüm sayende seni beklerken umutlarım,hayallerim büyüdü kocaman oldu daha ne kadar büyücek ?  Yazıyorum böyle sana söyleyemediklerimi sessizce,belki bir gün özlersin diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder