7 Kasım 2013 Perşembe

Aslında sevmiyorum

Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyormusun ? Bilmiyorsun o yüzden seni ne kadar çok sevdiğimi söylemicem çünki bilmeni istemiyorum. bilseydin zaten yanımda olurdun. Belki sende severdin hatta sevmeye doyamazdın ama ben seni ne kadar çok sevdiğimi söylemiyorum çünki bilmeni istemiyorum. Zamanın nasıl çabuk geçtiğinide biliyorsundur. Saniyeler dakikaları dakilar saatlari saatler günleri günler ayları aylar seneleri kovalıyor. Belki ben seni bugün seviyorum yarın sevmicem yada bir ömür sevicem belki seni hep kovalıcam ama sen bilmiceksin. Çünkü seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyorsun. Bir ev düşün ama bomboş sadece bi tane ışık var o kadar işte onun ben olduğumu düşün şimdi seni ne kadar çok sevdiğimi söylersem gelirsin o ışığı söndürürsün seni kadar çok sevdiğimi bilmezsen hep aydınlık kalır o ev, o yüzden sana söylemiyorum seni kadar çok sevdiğimi.Aslında seni ne kadar çok sevdiğimi söylesem gelir kocaman sarılırsın ama ya seni kadar çok sevdiğimi söylersem bana sırtını dönersen ? İşte korkum yüzünden sana seni ne kadar çok sevdiğimi söylemiyorum. Bilme böyle daha iyi,büyük ama küçük yürekli adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder