16 Kasım 2013 Cumartesi

Şimdi Sırası Değil




 
Canım Benim Bu Hayatta Çok Doğru Gördüğüm,Çok Doğru Saydığım,Çok Şeyin
Zaman İlerledikçe Benim İçin Yanlış Olduğunu Gördüm. Ön Yargılarımla Hareket Edip Yanlış Gördüğüm Çok Şeyin De Zaman İçerisinde Doğruluğu Beni Çok Üzdü. Hani Bir Söz Vardır ''İnsan Sevilmek İstiyorsa,Önce Sevilmeye Değer Olmalı'' Sözü Kullağımda Hep Çınlar Bir Tanem Ben Demek'ki Sevilmeye Değer Biri Değilim Diye Hep Kendimi Mukaheme Yaptım.Kendimi Çok Eleştirdim. Bir İnsandan Kötülük Gördüğümde,Acaba Ben Ona Ne Yaptım'ki Bana Bunu Yaptı Diye Derin Derin Düşünürüm. Çoğunda Kendine Haksızlık Yapma Canan Diyorum.Çünkü Bu Dünya'da İlişkiler Menfaat Ve Çıkar Üzerine Kurulduğunu Biliyorum.Sonra Kendime Söylüyorum İşte ''canım Bir Başkasını Mutlu Etmek İçin Sen Kötü Duruma Düşeceksen Hayır Demesini Bil.''Ben Malesefki Hala Hayır Demesini Bilmediğimden Hep Sıkıntılarla Boğuştum Canım, Bu Çok Güvendiğim İnsanların Sonra Bana Karşı Olan Yanlışları Beni Tabiki Çok Üzüyor Ve Yıpratıyor. Ama Bir Gerçek Ortaya Çıkıyor Oda İnsanı Olgunlaştırıyor. Tecrübe Kazandırıyor. Bir Kitapta Okumuştum,İsmini Hatırlamıyorum Çok Başarılı Ve Zengin Bir Adama ''sen Ne Kadar Başarılısın Bu Başarını Neye Borçlusun'' Demiş Ünüversite Öğrencilerine Verilen Bir Sempozyum'da. Oda Başlamış Anlatmaya ''Ben Hayatımdaki Başarıyı Almış Olduğum Doğru Kararlara Borçluyum''Diye Konuşurken Öğrencilerden Bir Tanesi Hemen Lafa Atılmış. '' Beyefendi Siz Bu Doğru Kararları Nasıl Alıyorsunuz ?'' Bizim İş Adamı Bu Sefer ''Hayatımda Aldığım Almış Olduğum Doğru Kararları Ben Tecrübelerimle Alıyorum'' Diye Konuşmasını Sürdürmüş. Bizim Öğrenci Yine Ayağa Kalkarak Bu Sefer ''beyefendi Biz Sizin Başarınızın Sebebini Siz Bize Anlatırken Önce Almış Olduğunuz Doğru Kararları Sonra Doğru Kararlarınızda Tecrübelerinizle Aldığını Söylediniz. Ama Bizler Hala 22 Yaşındayız,Tecrübeyi Nasıl Edeneceğiz ? '' Bu Sefer Bizim İş Adamı ''Hayatımdaki Tecrübeyide Yanlış Kararlarla Aldım Diye Cevaplamış. 


 
Ben 22 Yaşın Tecrübesini Alırken Hayatımda O Kadar Yanlış Karar Varki Anlatamam
Sana Canım.Dünyanın En Zor Şeyi Yanlışın Bir Yanlış Olduğunu Anlatmak, Seninle Olan Soğbetlerimizde Bana Ne Diyordun ? ''Sanada, Hata Ve Yanlış Yaptığında Senide Çok Uyardılar. Yapma Dediler Sen Zamanında Onları Dinledinmi Ki Benim Seni Çok Dinlememi İstiyorsun, Bırak Bende Kendi Yanlışlarımın Arasından Doğrularımı Çıkartıyım.'' Dedin Zaman Diyecek Hiç Birşey Bulamıyorum.Çünkü Doğruyu Konuştun Ama Sevgilim Şunu'da Unutmanı İstemiyorum. Benim Hayatıma Sen Sıradan Girmiş Her Hangi Bir İnsan Değilsin Sen Benim Dünyamsın Sen Benim Hayatımda Tek Sevdiğimsin.




Ben Artık İnsanların Sadece İyi Yanlarını Görüyorum.Bu Hayatta O Kadar Çok Savaş
Verdim Ki Artık Hiç Birşeyden Emin Değilim.Bu Dünyada Herkesi Birden Memnun Edemiyorsun,Canım Artık Hayatımda Ben Birşeyden Eminim Seni Gerçekten Çok Seviyorum.Hayatımda Vermiş Olduğum Bu Savaşlar'dan Dolayı Dinlenmek İstiyorum,Senin Yanında Anlıyormusun Ömrüm.






İnsan Kendinde Olmayan Birşeyi Başkasına Veremez,Benim Bu Dünyada Kocaman
Bir Kalbim Var, İçindede Kocaman Bir Mutluluk Var. Bunuda Sana Verip Hayatımı Artık Dolu Dolu Yaşamak İstiyorum.Güzel Gözlüm Hayatta Bir Günün Ne Kadar,Önemi Varmış 23.11.2009 Tarihini Seninle İlk Karşılaştığımız Günü Derlerki ''bu Dünyada Herkesin Bir Ruh İkizi Vardır,Eşi Vardır. ''Hani Kafalarımızda Bir Eş Profili Olur.Rüyalarında Onu Görür,Kalbi Onun Varlığını Arar.Gözler Kıyı Köşe Hep O İnsanı Arar Ya Sen Benim Hayallerimin Erkeğiydin.Seni Görünce Gözlerim Ve Ruhum Çılgınlar Gibi Seni İstedi,İlk Bakıştık Seninle Sadece Bir Kere Eminim Hissetim Ama Sen Kocaman Bir Pisliksin Beni Çok Koşturdun :) Çok Yordun Ama Değersin Bu Emeğe Canım Benim Seni Seviyorum Küçük Adamım.








İlk Baktığım Gözlerdi Gözlerin,Duyduğum En Güzel Şarkı Sesindi İlk
Hissetiğim Sıcaklıktın, Ya Sen Benim İlk Aşkımdın Zaten Ayaklarım Yere Değmiyorduki :) Ama Yılların Bizi Bu Kadar Yıpratacağını Hiç Ummazdım Sevgilim. Yıllar Bizi Yıprattı,Üzdü,Parçaladı,Savurdu. Artık Gözlerim Gözlerine Bakmaya Korkuyordu, Yavaş Yavaş Sessin Uzaklaşıyordu , Hissetiğim Sıcaklık Kalabalıklara Karışıyordu.Üzülüyordum,Korkuyordum Sevmemekten ,unutmaktan,gitmekten Ki Hiç Beceremedim Gitmeyi Hep Geri Döndüm Şuan Olduğu Gibi.. Ama Hayatım İşte Ben Tam Kopucakken Kendi Değerimi Hatırladım Kendime Çeki Düzen Verdim O Aralar Belki Senden Nefret Ediyor Gibi Gözüksemde İçin İçin Sana Geliyordum Sessizce.Benim İçin Artık Sevmek O Kadar Uzun Geliyor'ki O Kadar İnancımı Kaybetim'ki Canım Karamsarlığımı Seninle Atmak İstiyorum Anlıyormusun.Ben Etrafıma Bakıyorum Kimse Kimseyi Sevmiyor Bee Hayatım Zaman Varya Her Şeyin Maskesini Düşürüyor,Sonra Yenileri Geliyor Hayatım Bir Anlık Zevklere Ve Bir Anlık Boşluğa Duygularımızı Satmışız Biz,Benim Duyduğum Sevgi Ve Aşk Bu Değildi Birtanem. Yaşadığım ,hisettiklerim Böyle Olmamalıydı.Benim Kocaman Hayellerim Vardı.Aşk Üstüne,Sevgi Üstüne Canım Kalbimden Asla Çıkaramıyorum Seni.. Ben Şimdi Herşeyden Kaçıyorum Ama Herkesten, Seni Gördüm Acabalarım Çoğaldı,Kaçarken Seni Buldum Beni Durdurdun Aldatılmaktan,Yanılmaktan O Kadar Yorgun Olduğum Bir Zamanda,Sana Korkusuzluğumu İçtenliğimi Anlatmaya Ve Sunmaya Hazırım Canım.








Bir Tahta Al Sevgilim,Bu Tahtaya Yedi,Sekiz Tane Çivi Çak Ve Sonra O Çakmış
Olduğun Çivileri Tek Tek Penseyle Çıkar. Orada Çivi İzlerinin Kaybolmadığı Bir Tahta Kalır. Onların Yerleri Ebediyete Kadar Orada Kalır. Evet Kalbimizde Bir Sürü Yaralar Var Ve O Yarayla Yaşamayı Öğrenmeliyiz. Belki Geri Getiremeyiz Ama Bu Yeni Hayatımızda Hatalarımızı Tekrarlamayız.






Şimdi Sessizliğe Boğuluyorsun Geç Kalma Hayata.Hayat Her Zaman Cömert Davranmaz
Bize Adamım O Sana Yakışanı Her Zaman Defalarca Karşına Çıkarmaz Fırsatları İyi Değerlendirmek Lazım.Aradan Yıllar Geçer Sonra Bir Bakıyoruz Yapayalnız Tek Kalmışız. Şunu Unutma Sana Değer Veren İnsanlara İyi Bak,Peşinden Koşan Ve Sana Yaklaşmaya Çalışan İnsanlara Dikkat Et Ben Sana Değer Veriyorum Saygı Duyuyorum Ve Kalbim Tertemiz Açanlardanım Ben Hayatım. Şimdi Sırası Değil Diye Bu Sevgiyi Boşver Diyorsun İşte O Zaman Daha Dikkat Et Beni Çok Arayabilirsin Ama Asla Bulamazsın Hayatım.Aşk Fırsatını Yakaladıysan Bırakma Sevgilim.



1 yorum: