10 Eylül 2013 Salı

ÜŞÜDÜM

Rüyam'da bir kadın gördüm.Loş ışıklı bir odada,dağılmış yatağın üzerinde çırıl çıplak yatıyordu. Sanki ten rengini güneşin batışından almıştı.Dokunsam yanıcakmışım gibi... O kadar güzelki sanki tanrı saatlerce uğraşmış.Vücudunu incelerken , ayakları dikkaetimi çekiyor,incecik bir bilek ve küçücük pürüzsüz bir ayak. Özenle sürmüş kırmıjı ojesini belli. Sırtı o kadar muhtazamki kara kalem çalışması gibi,saçları dağılmış yatağa sağ kolunu yastığın altına sol kolu ise hemen yanında.Kalçasını dışarıya çıkarmış,sanki onu izlediğimi biliyormuş gibi poz veriyor bana bende onu yazıyorum. Gözlerini açıyor ve bana doğru bakıyor,galiba gel diyor. Güneş doğuyor, sanki güneş zorla perdenin arasından odaya giriyordu. Ve o altın sarı saçlarını sağ omzuna alıp,bana doğru dönerek sadece ''üşüdüm'' diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder