3 Eylül 2013 Salı

BİR ÇAY

 
Arkadaşlar tam 3 aydır evde oturuyorum,çalışanlar bana çok özeniyor fakat ciddi anlamda sıkıcı ve berbat. İzlemediğim dizi yok, geceleri fox tv'deki ''Bir aşk hikayesi'' dizisini takip ediyorum akşam haberlerinden sonra'da ''Benim hala umudum var,Sana bir vericem,görüş kadınlar,güneşi beklerken'' Bunlar aklıma gelen diziler tabi izlediğim filminde haddi hesabı yok ''my name is khan,I am legend,deja vu,cesaretin var mı aşka,yeni hayat,aşkın izleri,otisabi,kovboylar ve uzaylılar,intikam benim,mükemmel bir kaçış,küçük gün ışığım,robot ile frank,erkek aklı'' Vardır daha izlediğim filmler aklımda kalanlar bunlar. Günlerim aynı geçiyor,sabah öğlen 15:00 civarı kalkıp kahvaltı yapıp birgisiyar başına geçiyorum sıkılınca kalkıp televizyon izliyorum film,dizi derken akşam oluyor. Kafama eserse taksime çıkıyorum, üşengeçliğim başladıysa koltukta sızıyorum. Bende arkadaşlarım gibi işe gitmek çalışmak isterdim kafa dağıtıyorsun hiç değilse. Tabi iş yok bulamıyorum, bulsamda beğenmiyorum, en büyük etkisi cumartesi pazar çalışmam. İstemiyorum yahu cumartesi gecesi dışarıya çıkıyorum yani o yüzden hafta içi çalışacağım bir iş olması gerek.günler ilerledikce'de kilo alıyorum. Gecenin bir yarısı kalkıp sucuklu yumurta yapıyorum,cola,çilekli süt, abur cubur derken popom büyüdü biraz.Anlıyacağınız evdeki kedimden pek bir farkım kalmadı. Neyse çayımı tazelemeye gidiyorum. ÇAYA GELMEK İSTEYEN VAR MI ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder