3 Eylül 2013 Salı

UYAN ADAM



 Ben gidiyorum buraya sadece elveda demeye geldim. Okşadığım saçlarına,ellerine,kokuna,gözlerine elveda etmeye geldim adam. Sen hiç bir zaman beni sevmedin, hiç bir zaman bu taraftan bakmadın,sen bu evde yaşamayı öğrenemedin ki. Hep başkalarından aldım haberini,başkaları getirdi seni eve, sen hep yabancıydın be adam. Ben senin olurken bile bir yabancıydın. Bak şimdi gidiyorum avuçlarından akıyorum sicim gibi.. Görüyormusun pardon hissediyormusun ? Senle çok yaşadık ama az vakit geçirdik. isim vardı ama sadece isim vardı işte BİZ yoktuk. Eriyorum sevgilim görmüyormusun ölüyorum. Ayaklarına kapanmışım ''beni bırakma'' diyorum duymuyormusun, uyansana be adam niye uyanmıyorsun. Sadece bir gece bir gece uyan tanıyım seni. taş gibisin biliyorum biliyorum aslında için o kadar sıcak'ki, elimi deysem yanıyorum. Kabuk bağlıyor avuçlarım ben bu acıya dayanabiliyorum. Ben acı çekmeye razıyım sevgilim, sen yeterki benim ol.Güneş doğacak birazdan,gitmek istemiyorum lütfen tut kollarımdan. Şimdi ben gidersem ,gidersem ölürüm yaşıyamam adam, ben seni seviyorum. Öyle sırtını dönmüşsün yatıyorsun ama biliyorum sende beni seviceksin. Bak sana söylüyorum ben gidersem beni özlersin,seversin ama çok geç kalırsın.Hadi uyan ve BİZ olalım ne dersin ? Sadece sen ve ben.Sanki karın boşluğunda yaşıyorum.Son bir sigara bittiğinde gitmiş olucam. Sevgilim izmaritler taşmadan uyan. Pekala uyanma adam ben böylede yaşarım, galiba bitti sigaram gidiyorum bak !! Baş ucundayım ben küçük bir kağıtta ''günaydın'' Hoşçakal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder