6 Ağustos 2013 Salı

İŞTE ÖYLE

 Zaman çok fazla ilerlemişti aramızda,bir merhaba ile tanışmıştık. Koyu bir soğbete dalmıştık.Yaşamdan söz edip,aynı şeyleri sevmiştik yol bitene kadar aynı trenin yolcularıydık fakat duraklarımız farklıydı. Ben seni çok geç buldum ve çok çabuk kaybettim. Aslında birbirimize açtık,yakınlaşmıştık sadece küçük bir rüzgar beni senden almıştı.. Zamanlar kalleş,manzaralar hüzünlü..
Geşmişi arkamda bırakmıştım ve tüm geçmişi gösteren çerçeveleri atmıştım. Şuanda yanında olup sana sımsıkı sarılmak isterdim ama bizim ilişkimiz ''Aşk'dan ibaret değildi öyle değilmi ? biz böyle anlaşmıştık. Ben sadece oyun bozanlık yaptım ve sana aşık oldum, biliyorum çok kızıcaksın bana ama affet işte beni :(  Seni uzakta çok seven bir kadın olduğunu unutma, böyle açmış kollarını seni bekleyen ama bunu belli etmeyen.  Evet bedenin bunu kabullenir fakat ruhun bunu asla kabul etmez biliyorum. Çünkü aradğın ben değilim anılarımıza iyi bak olurmu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder