6 Ağustos 2013 Salı

BİR BAVUL BİR KAÇ KERE AÇILMAZ.

Yine bir gece ve yine baş başayım kendimle, işte yine seni bulup kaybettiğim yerdeyim. Hangisi daha zor yada hangisi daha acı ? Gerçekten gitmelimiydin ,yoksa yanımda kalıp savaşmalı mıydın ? Kapanmalımı  artık gözlerim yada sonsuz karanlıkta tek başıma yürümeye devam etmeliyim, aslında ardıma bile bakmamalıyım , parçalamalıyım uğruna ölebileceğim değerleri,sevgileri ,tüm zamanları. O değilde nasıl yüceltmişim seni gözümde ve  tutup kollarından indirmeliyim olduğun yerden. Bazı şeyleri kabullendiğimi görüyorum yada sadece rol yapıyorum ve belkide yaptığım role bende inanmaya çalışıyorum Neydi ters giden ,neydiki kavgalarımız,tartışmalarımız ? Bilemiyorum herşey çok garip,birşey ters gidiyordu onun sevgisimi azdı yoksa benimkimi azdı ? Herneyse bugünde geçti gitti biraz yağmur biraz güneş aynı benim duygularım gibi,sen gitmeliydin zaten bense ; gitme demekten öteye gitmemeliydim öyle ya gitmesemde dinlemezdin. Oyunumuz bitti kayıbız birbirimize.. Geceler titrek elerime bulaşıyor. Her sabah giden ''ay''a el sallıyorum.Gözlerimi yumuyorum ve sen sandığım bütün hayellerimi siliyorum. Ruhumun dallarında yedi veren günler eskitiyorum. Dünlerime tuz basıp, beş para etmez yarınlara gözlerimi açıyorum. O değilde ben tüm sevgimi kulağına fısıldamıştım. Dedim ya kayıbız birbirimize.. Bir varmış bir yokmuş  diye başlayan masallardan biriydik biz, şimdi ise derin bir uykudan başka uykulara dalmaya gittik. Az gitsek ,uz gitsek deretepe düz gitsek  sabah olsa güneş bize doğsa fakat ayrı evlerde,ayrı insanla, ayrı bedenlerde. Bitti  aşk sandığımız masal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder