1 Mart 2014 Cumartesi

SEN GİTMEK NEDİR BİLİR MİSİN ÇOCUK ?

Sen gitmek nedir bilir misin çocuk ? Yok,yok bilmezsin ama senin yerine de düşünmek istemiyorum. Belki de bilirsin.Hiç gittin mi sen ?Hiç gittiler mi senden ? Ve içinden geldiği gibi yazabildin mi ? Oofff diyerek her neyse boş ver diyebildin mi ? Hayatında binlercesi varken , o birine takılıp kaldın mı sen hiç ? Gitmekmiş... Sen ne bilirsin gitmeyi çocuk. Oyun mu sandın sevilmeyi.İnsanları kırmayı bardak kırmakla bir mi tuttun ! Bırak, at çöpe aklında ne varsa , sen sözünü kesmeye devam et insanların. Ben onları çok iyi biliyorum de. Aferin çocuk. Gecen gündüz olsun. Hiç karanlık görme sen e mi ? Daha da görmem seni. Daha da sevmem.Anlamaya çalışma beni.Anlarsan kaybolursun bende.Bir sen kalmaz sende...Her neyse benden bu kadar,kaybolmak nedir,gitmek nedir öğren. Karşıma almam öyle herkesi, sen beni ne sandın be çocuk. Bir kelime bile fazla sana ya yine sayfalar yazdım. Hadi geç git.Ya da sen kal.Sen bilmezsin gitmeyi...Bana bırak her şeyi sadece izle... Gitmek nedir onu öğren.Sevmek sana fazla gelir.


İnsan öğrenmeye gelir bu dünyaya,sen en son gitmeyi öğren çocuk.
                                                                                                     AHMET BATMAN ''SOĞUK KAHVE''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder