26 Mart 2014 Çarşamba

DENİZE DOĞRU


Her hangi bilmediğim denizi olan yerlere gitmeyi çok seviyorum. Sahilleri gezip,görmeyi, deniz kıyısında dolaşmayı falan filan.. Fakat hayalimde pardon heyecanımda sevgilimle kıyı kıyı gezip,sessiz bir deniz kenarında güneşin batışını seyretmek veya güneş batarken kumların üzerinde sevişmek altımızdaki kumların sessizce akıp gitmesi..Sahilde onunda kumdan şatolar yapmak,saçlarını okşamak,onun kirli baksırlarını yıkayıp ipe asmak evet tamam bu pek iyi olmadı ama güzel bir duygu güzeldir her halde yani denemedim ama öyle sanıyorum. Örneğin rüyamda bir adam görüyorum yatağında uzanmış yazımı okuyor,sonra kendini yanlışlıkla beni düşünürken buluyor. Ve şuanda gülümsüyor. Naber ? Ben tek başıma kumsalda külotlarımı ipe asarken bir yandan güneş batıyor. Zaten sahilde taşlık,kumdan şatolar yapamıyorum neyse rüyalarımı süsleyen Mavi yelkenli  adam seni burda bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder