8 Mayıs 2011 Pazar

Sevgilim..

Bugün anladım sevgilim.
Beni sevmediğini...!
Bana ''GİT'' diyemedin
Sende o zamanlar bendeydin daha
Şimdi gözlerine baktığımda
''GİT''dediğini duydum
Meğersem sen çoktan gitmişin
Ben ise kalmayı tercih etmiştim
bu kadar çok severken
NEDEN?
Biliyormusun hatalar yaparak büyüyor insan
ama üstüne alınma sevgilim
sen hatta değildin kasten yapılmışmış bir eserdin
biliyorum okunmuş bitmiş bir kitaba yeni bir sayfa eklenemez
Ben zorladım özürdilerim...!
Fakat sayfa eklemeye çalışmadım
yeni bir defter açmaya zorladım...!
Ama biz çoktan sonunu yazmışız be sevgilim
Yada sen yazmışındır.
Ben şimdi başladğım kitapta
tekleri yalnızları oynuyorum sevgilim
seni bekleyerek fakat keşkelerde..
Ben ise aldım ellime pembe kalemimi yazdım
HERKEZ BİLİR GİTMESİNİ VE BİR ZAMAN SONRA ÖĞRENİRSİN GİDENİ SIRTINDAN ÖPMESİNİ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder