30 Mayıs 2011 Pazartesi

O'NDAN SONRA

Sevgili günlük,

Bugün rimelleri akmış hayatıma kırmızı ruj sürdüm 
Ütüledim günleri bir güzel,pürüzleri attı üzerinden 
Ütü masasından düşerken o,
Cehennemden herhangi bir kuyuy,
İçim acımadı değil
Sonra kısık ateşte 15 dk duygularımı pişirdim
İştahım kapalıydı bira,fazla yiyemedi kalbim 
Taş gibi bir fiziğe sağip artık ,
Tekrar gelse o bana ve yine giden olsa benden,inan ki kırılmaz
Deneyebilir isterse,gelse mesela,dönse bana mesela..
SAat 10'dan sonra hiçbirşey olmadı 
O'ndan sonra ne olabilir ki zaten ?
Uyudum,uyudum  ve uyudum 
Uyandığımda saat öğleden sonra 5 gibiydi
Kalkıp kaderime kaynattım bir bardak kısmet içmek için
Buharlaşırken o,gözlerim dolamadı değil
Umarım yağmur olup yaşlarımı gizler..
Tadı yoktu kısmetimin,o'nsuzdu 
Keşke yağmur olduktan sonra bir de şeker olsa,paketlenip bakkalda satılsa o..
Biraz zaman öldürmenin zamanı geldi sanırım 
Kumandanın her tuşuna bastığımda,o koltukta oturup ekrana her kitlenişimde zamanıın
can çekişini hissedebiliyorum   
Çok geçmeden öldü,saat gecenin 10u oldu 
Ah şu sessizlik 
O'ndan sonrası hep böyle sessizlikle dolu.
Sanırım uyuma zamanı 
Giyindim kat kat hayelleri,başıma yokluğunla yasladım ve e bebeğim ee...
Uyudu gözyaşlarım,uyudu gece,uyudu karanlık,uyudu uyku.
Bense burada aklımı deniyorum sevgili günlük.öyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder