2 Eylül 2015 Çarşamba

DELİ AKILLI ?

Ben şimdi burada durmuş kendi başımın çaresini dinliyorum. Veya çaresizliğini ! Ben niye böyleyim diyebiliyorum mesela, yani bu basamağa kadar gelmişim. Afferin bana :) Vazgeçemem dediğim şeylerden'de vazgeçtim eee yine afferin bana :) Peki niye hala mutsuz bir can sıkıntısı veya niye hala yalnızım bu kalabalık ta ? Kendimi sorguluyorum var ben'de bir hata kendimle yüzleşiyorum'da '' Güvenmiyorsun çünkü canan '' diye karşılık alıyorum kendimden. Belki evin içinde kendi kendime konuşuyor olabilirim ama bu deli olduğum anlamına gelmiyor. Geçenler'de gittiğim bar psikoloğu  Ferhat (Bey) bey diyesim gelmiyor çok ciddi oluyor FERHAAAT:) Oda söyledi sen ''Deli değilsin'' orda tabi yirmi kişinin içinde deli taklidi yapmıcam.Fakat  evde kendi kendime konuşmam deli olduğumu ispatlamıyor olabilir ama  deliyim.. Akıllı olsaydım böyle olmazdım canan diyorum. Canan. ''Canan '' Tek başıma olduğum zaman kendi ismimi söylediğimde örneğin çok değişik hissediyorum kendimi.. :) Hani her insan'da olur ya böyle öldüğünü hissedersin '' Oğlum bu oturduğum koltukta bir daha oturmayacağım , ölüceğim lan '' Gibi korkular bilmiyorum yani bir ben bu korkuyu yaşamıyorum'dur her halde her neyse işte onun gibi hissediyorum His demişken hissiz bir  kadın oldum çıktım. Yada Hislerimi içime atıyorum ve yaşlandığımda gerçekten çok üzgün bir kadın olacağım. .Neyse arkadaşlar bu kış bıyıklı ve paltolu erkekleri harcamayın bizimde aşık olmamız gerek sağlık açısından..( HİSLERİMİ İÇİME ATMAYACAĞIM  VE BEN GERÇEKTEN ÇOK İYİYİM :)



Alem benim Hakkımda ne derse desin,en deliler arasında bile deliliğin kötü bir ünü olduğunu bilmez değilim; buna rağmen iddia ediyorum,ilahi gücüyle hem tanrıları hem de insanları neşelendiren tek varlık benim,sadece ben. Bunun en büyük kanıtı bir ..

                                    (Erasmus)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder