2 Eylül 2015 Çarşamba

Aç koynunu kuş konsun.

Topuklarım acıyor koşmaktan yetişemiyorum artık ardında bıraktıklarını kovalamaya, zor olan ise sana olan izleri yok etmek; Vazgeçtim ama eşyaların vaz geçmedi atamıyorum kıyamıyorum.. Sensizlik iyi geldi bana aslında kendimi buldum aramaya bile gerek kalmadı. Senden sonra çok şey değişti aslında hem ruhumda hem fisiziğim de hem evimde ne derler bilemiyorum ama sen gittin ya iyi gittin iyi ki gittin iyiki gittik... Artık gamzem de sen yoksun, yüzümde elin,aklımda tenin..  Ve senden sonra gülmeyi öğrendim ne acı veriyor aslında bir gün seni unutacağım diye korkarken senden  vazgeçmek hemde seve seve gitmek, zor oldu ama gerçekten seni sevmediğimi öğrendim,senin olmadığımı seninle yaşamak istemediğimi öğrendim. Bir gün karşıma çıktığında emin ol sana gülümserim nasılsın derim mutlu olurum seni görmekten ama sadece o kadar.. Ben şimdi senden gittim ya  özgürüm :) mutluyum da :) Kalbim kıracak bir insanı hayatıma almayı düşünmüyorum o yüzden yalnız olmayı tercih ediyorum ve bu durumdan gayet mutluyum.. Tabi karşıma biri çıksa aşık olsam sevilsem,sevsem çok hoş olur olmaz değil, ama şuan da kara borsa aşk bende.. O yüzden kanatlarım hep ruhumda..  Şarkısı geldi aklıma '' Kanatlarım var ruhumda '' Artık bu böyle, senden sonra ruhum kanatlandı ve başka gökyüzülerinde uçmaya gitti.. Sende uç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder