4 Temmuz 2013 Perşembe

DOKUNAMADIKLARIM.

Bütün yanlışlarım bütün gözden ve elden kaçırdıklarım tutana bildiklerim ve geriye kalanlardan bir hayat yaşıyorum.. Ne güzel ağlıyor geceleri yastığım hep ıpıslak, ıpıslaklığa yüzümü sürüyorum..
Aynaya bakıyorum sanki aynanın elleri nemli ve terli sırtımı dönüyorum onun öteki yarısı gibi karın boşluğuna giriyorum. '' Elleri boynumda ne kadar sağır ve nemli ve hiç kokmuyor o hani aşk kokusu  o hani ihtiras kokusu o hani erkek kokusu yok .  Oda ne kadar sessiz hiç sevmiyorum ve yalnızlığıma alışamıyorum yada alıştığımı zannediyorum.


      Yatağımdan kakıp mutfağa gidiyorum tam kahve yapacak'ken gözüm şarap şişesine takılıyor.
(Bir kadeh içsem,yok yok canım bu saate ne şarabı, canım keyif benim değil mi biraz sarhoş olmak istiyorum hemde gecenin yarınsında) Elimde bir kadeh şarap koridordan geçerken fortmantonun aynasına takılıyorum.
Çok güzel gözlü,kısa dağınık kumral dalgalı saçlarımla, okka gibi burnumla,1.60 geçmeyen boyumla evet güzel bir kadınım hem çekingen hem inatçı hem içine kapanık hem atılgan hem duygulu hemde serseri ruhlu bir kadınım.(Yok yok çingene ruhlu desem daha iyi ) Kendime hayran hayran bakmaktan vaz geçip salondaki koltuğa serildim gülmeye başladım bir yandan kadehimden şarabımı yudumlarken aklıma bir yerde duyduğum bir söz geldi.. ''Hayatta en pişman olduğum şeyler, pişman olacağım diye yapmadıklarım ve dokunamadıklarım'' 



     Gözlerimi kapadım, o çok sevdiğim göz yaşlarım yanaklarımdan sıcacık akmaya başladı
Geceliğimin  açık yakasından ne güzelde göğüslerime doğru süzülüyor. Çocuk gibi yüzüme dizlerimi çekip karnıma doğru hıçkırıklarımla ilgileniyorum.  Bir yudum daha içiyorum ah şu ölümlü dünya ah hiç bir şey için üzülmeye değmez yaşa yalnızca yaşa , yaşadıklarından tat al yaşarken mutlu olman için tek şey savaşmak pek çok şey  edinmelisinki onlar sırası gelince seni mutlu etsin,güçlü kırsın.. ''Ne olacak ne bitecek  sonumuz ne olacak artık''  bunları düşünmekten beynim uyuştu. (Bunları aklından geçerse yaşadığın anlardan dolu dolu zevk almazsın'ki ) Sonsuzlukta yaşar gibiyim, yerimden kalkamıyorum, aklım yerinde ama sanki bu kollar,bacaklar benim değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder