13 Temmuz 2013 Cumartesi

AŞK

Loş ışıklı odamda oturuyorum
Gölgem beni dinliyor.
Dertleşiiyoruz işte o bana ben ona
Anlatıyor birşeyler ama ama dinlemiyorum
Kafama göre takılıyorum yine,
Herşey anlamsız duygusuz geliyor
Yada ben anlamak istemiyorum
Çokmu boğuldum açık denizlerde
bir türlü kıyıya çıkamadım
Yoksa azmı sevdim
Boşluğu doldurmaya çalıştığım içinmi vazgeçemedim.



Diyorumya hep insan hep sever ve sevilmek ister ama sevilmez.
Sevmiceksin kimseyi, karşındaki sevmediğinde kırılıyosun,cam misali parçalanıyosun,Yada bağlanmıyacaksın  ve  dünyanın onun etrafından dönmediğini bileceksin ki çekip giderken, sen küçükmüceksin. unutma elvedalar kalanlar için değil gidenler için hep zordur.Çevrendeki kişilerin sözünü dinlemelisin ''bağlanma'' derler.  Evet doğru söylüyorlar.sonunda acı çeken sen oluyosun.Boşuna akıtıyosun gözyaşlarını boşuna tüketiyorsun nefesini. Yanarsın için için gitmesi koyar sana gitmek istersin buralardan  ama yaşıyacağım çok şey var dersin vazgeçersin.Ve doğruyu bulana kadar teker teker satırları okursun, ilk günlerdeki gibi heceleye heceleye..  Şıkları işaretlersin  arada en arkadaki sayfaları açıp doğrularını işeratlemek istersin, hep doğru olsun istersin istersinde yanlışların hep daha fazla çıkar. Ve bir yanlışın gömülmene yardımcı olur.Hep dersin neden hep ben , o kadar diyen varki bu cümleyi sadece sen değilsin, sadece sen değilsin aşk acısı çeken,ağlayan,üzülen,kırılan,umutsuz..avutursun kendini dağıtmak istersin heryeri, rahatlıcanı sanarsın ve rahatlarsında.Ama bazen içinde birşeyler kopar gidiyim yanına sokuluyum,  koynuna giriyim ,sabaha kadar onu izliyim dersin ama yapamazsın..Gözlerin dalar bir an hatıralar sarar dört bir yanını izlersin teker teker.O günlere geri dönmek istersin bir sihirli değneğim  olsada geri getirsem onu dersin.Ama beynin derki o senin değil ve hiçte olmadı , getirsen ne faydaki yine gitcek,senin olmadığı birşeyi sahiplenmiceksin.o zaman anlarsın birşeyleri büyürsün büyüdüğünü sanarsın,düşüncelerin değişir,fiziğin değişir, fikir ayrıcalıkları olur.'' Beni birkere görsün eskisi gibi değilim  yine aşık olur'' dersin.Ama o seni bu halinle bile görse o eskisini görür, eski düşüncelerini,o çocuksu hareketlerini,uyumsuzluğunu fakat bir oturup seni dinlese ne kadar değiştiğini görecektir ama dinlemez o önyargılı tavrından  haz vermez. Fakat sen onun anladığını sanarsın.''.HAYIR!
o başkasının bunu kabulet'' der beynin.Kalbin çaresizce o benim ve benim olcak dersin. İkisinin arasında kalırsın.Ve sonunda karşına biri çıkar işte buldum dersin. 1 hafta sonra ayrılırsın acı çekmezsin.arkasından biri daha,biri daha,biri daha derken onu özlersin.Gözlerini,gülüşlerini,ellerini,tenini,saçlarını,parmaklarını,dudağını herşeyini ama herşeyini özlersin. Yanımda olsa keşke dersin ama o yoktur ve hiçbir zamanda olmucak sne istesen bile o istese bile artık yollarınızı ayırmışınızdır. Ne gerek var o koskoca yolu geri dönüp buluşmaya bu kadar ilerlemişken. Özlüceksin deliler gibi özlüceksin , canın acıcak,yanıcak, sabahlara kadar ağlıcaksın,çığlık atıcaksın 'Lütfen lütfen Allahım lütfen '' diye yalvarıcaksın. Ve tekrar tekrar özlüceksin, ama artık alışcaksın onun gittiğini ve senin ona sırtını döndüğünü anlıyacaksın ama biraz zor olucak sancılı geçicek günler fakat kim çaba göstermeden başarıya ulaşmışki ? Şimdi mutluluk senin hakkın hadi kullan..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder