12 Ocak 2016 Salı

BİZ ŞİZOFREN DEĞİLİZ



Selam ben 17 yaşında ki halin im, ne demiştim sana hepsini hatırlıyor musun ? hayır değil mi !! üzüleceksin demiştim , bu aşktan sağlam kalkamayakcın, paramparça olup bir başkasını sevemiceksin ama zaman geçtikce iyileşeceksin,seveceksin,güleceksin demiştim. Bazen düşüceksin seni kaldıran olmayacak sen kendi kollarından destek alacaksın demiştim. Sabaha kadar ağladığın günler olacak ama uyuyacaksın,uyanacaksın geçmiş olacak.  Gün gelecek hırsına yenik düşeceksin, hırslı olmak ve egolu biri olmak arasında ki farkı bileceksin. Yalan söyleceksin, insanları kırıcaksın ama öğreneceksin. Mesela bazı şeyleri yarım bırakacaksın, bazılarını  hemen bitirmeye çalışcaksın. Sen çok çabuk sıkılıyorsun o yüzden küçük şeylerden başla sonra alışacaksın, yarım bırakmayacaksın. Örneğin alşkanlıkların çok önemli, neye alışırsan o olur hayatında dikkat etmesini bil.  kötüyü iyiyi karıştıracaksın, yolunu kaybedeceksin ama korkma korkarsan bulamazsın yolunu. Hayattan çok şey öğreneceksin mesela kendi ayaklarının üzerinde durmayı,  Attan inip eşeğe binmemeyi aman dikkat et güzelim. Şimdi pırasa sevmiyorsun ama evlenip çoluk çocuğa karıştığında fiks yemeklerinden biri olabilir. :) Belkide evlendin kim bilir. Çok hatalar yapacaksın ama o hatalarından ders almaya çalış tekrarlama sakın ha bak, aynı hatayı tekrarlarsan defalarca, bu senin aptal olduğunu gösterir. kim bilir belkide aptalsın canan belki değilsin. En sevdiğin renk mavi ile yeşil şuanda  bunu okurken de öyle mi ?  Sakın insanlara kendini kaptıracak kadar güvenme canan kimden ne çıkacağı belli olmaz bilmiyorsun ama bileceksin. Hislerini dinle genelde sen çok hisli bir kızsın her zaman seni doğru yola sokar hislerin ama hep de değil biraz mantık işi de lazım :) Yanakların hala aynı mı ?  Hızlı yürürsün sen ve mankenler gibi koca yolda çıkıdak çıkıdak yürürsün belki boyun olsaydı manken olurdun doğuştan gelmiş bu yürüyüş sana çok çalışanlar var unutma :) Hala öylemi yürüyorsun bilmiyorum da öylesindir. ! İlk dövmeni kapattırdın mı?  yaptın şuan ama pişman olabilirsin öyle dediler şuan o anda nasıl ? Canan kendine hep güven, güvenirsen,inanırsan başarırsın, ağlamaktan korkma ağlamak acizlik değildir. Özür dilemeyi hiç  sevmiyorsun ama  özür dilemekte bir erdemliktir unutma. ÖZÜR DİLEMESİNİ BİL. Sakarlığından da utanma :) Kim bilir şuan kalbin,yüreğin ne halde çok üzecekler seni sakın sakın ama bak değmeyecek bir insan için canını yakma. Kitap oku, resim çiz ,yazı yaz kafanı bir şeyler le dağıt. Bir hobi edin kendine bak şuan şarkı söylemeyi çok seviyorsun, git yetiştir kendini git dans et, çaktıramadan ayna önünde ediyorsun şuan, bence gayet güzel canan o anda nasılsın ? Seni kandırmaya çalışcaklar ve kanacaksın sonra anlayacaksın bir daha kanmayacaksın, dediğim gibi hatalarınla ayakta kalacaksın,öğreneceksin. Senden çok büyük bir iş kadını olacağını sanmıyorum aslında okuldan hep nefret ettin diğer çocuklardan çok daha nefret ettin ama unutma nefret aslında sevgidir :) Sen o anda istemediğin bir bölümü bitirmiş ünüversiteden ama bölümünden apayrı bir işte çalışıyorsundur eminim bak. :( Duygulandım piç. caanaaan arkadaşlarını iyi seç, sana zarar veren sana kötü enerji veren insanları hayatından çıkartmasını bil ve en önemlisi HAYIR  demesini bil. Ama her şeye de hayır deme. Çok duygusalsın canan sen ya her şeye her boka üzülüyorsun hayır diyemiyorsun ve çok sulu gözsün. Ama bir o kadarda akkıllısın sen işini aslında biliyorsun. Bu kadar çok duygusal olma yenilirsin ve ben sana hep kazanda demiyorum ama yenilmeyi'de yenmeyi'de  bil.  Ve sen canan hayvanlara aşıksın onları koru nefes alan her canlıyı korumaya çalış. Kendinide korumaya çalış insanlara karşı mesafeni koy her sırrını söyleme ama aldığın sırrıda kimselere söyleme. Şuan bir sevgilin var belki o anda hala birliktesin he birde şuan ki sevgilin ilk aşkın ilk çıktığın insan yani belki o anda ayrısınız belki sana hatırlattığım için çok küfür yiyeceğim ama hatalardan ders al canan eğer ayrılmışsanız eğer birlikteysenizde amaaan samanlıkta seyran demi :) hadi bakalım benden bu kadar, hayatta başarılar dilerim.



Selam  ben 22 yaşındayım şuan, biraz erken bulmuşum seni sanırım, ama 3 kedim var çalışma masamda ki kutuları dağıttılar ve orda sakladığım günlüğü incelerken senin yazını gördüm. Duygulandım piç :)  Her neyse her soruna bir cevabım var başlayalım istiyorsan. Çok üzüldüm canan kalbim paramparça oldu, nefes alamadığım,boğuldum günler oldu,  bazen ağlayamadım içimden ağlama gelse bile. Susmadım ben canan hep konuştum hep üste çıkmaya çalıştım, haklıda olsam haksızda olsam, ben bir ara benliğimi unuttum canan çok saçma hareketler yaptım, en çok  kendime üzdüm. Hatalarımdan ders almasını bilemedim aptalın teki oldum benim canımı çok yaktı canan o senin sonda yazdığın küçük adam. Bende onun canını çok yaktım ! Şuan ayrıyız hemen hemen 5sene oldu baya çıkmışız.. Ve en sevdiğim renk mavi ile yeşil değişmedi :) bu hatalardan ders çıkartmaya gelirsek şuan aynı hataları yapmıyorum onlar bir dönemdi geçti şuan iyileştirdim ben kendimi kendim iyileştirdim. çok düştüm çok çarptım kendim kalktım kimseden yardım almadan. Her şeyi tek başıma yaptım bunu öğrendim. Evet yalan söyledim bazen o yalanlara bende inandım sonra düzeltim vazgeçtim. hayatımda bir aralar çok kötü insanlar vardı o zamanlar bir türlü çıkartamadım ama şuan yoklar hepsi gitti mutluyum. Ve hobilerim var örneğin artıky ağlı boya tablo yapıyorum , yazı yamayı hala çok seviyorum ve tavla oynamayı herkeside yenmeye bayılıyorum. Evdeyken hala şarkı söylüyorum bazen sesimi falan kaydediyorum hatta , ama bir kursa falan gitmedim  çok sorumsuz bir insan oldum karşıya sorumluluğum var ama kendime sorumsuzum ben canan. Dans ilerledi şuan herkes bayılıyorama en çok ben seviyorum dansımı. Hala duygusalım çok çabuk ağlayap zırlayabilirim ve aşırı derece sinirli bir insan oldum çıtkım canan bunun nedenlerini biliyorum az çok. Hayır dememeyi daha yeni öğreniyorum yavaş yavaş.. Hala aynı yürüyorum canan değişen bir şey yok. :) Yemek konusuna gelmişken evlenmedim çocuğum yok ama pırasaya bayılıyorum :) Annem gittiğinden beri hemen hemen bütün yemekleri yapıyorum pırasa hele off diyorum sana canan çok güzel bir yemekmiş aslında hele zeytin yağlı peef :) Hala sakarım yakın zmanda merdivenlere çakılıp dişlerimi kırdım , bugünde çeneme kahve döktüm yaktım :(  Kendime hala güvenim yok bazı konularda var ama çoğunda değil. şuan motor kullanıyorum ehliyetimi bir türlü alamadım çünkü sakarım :) ama çok güzel bir duygu motorsiklet kullanmak . Bu arada ünüversiteye gitmedim mezunda olmadım ama doğru istemediğim bir işi yapıyorum şuan neyse yani öyle. Attan inip eşeğe binmeye bile nasip olmadı daha kendi atımı kendim alacağım hiç değilse attan inip eşeğe binmem. Yine kendi atıma binerim :) benden de bu kadar canan teşekkür ediyorum. bunu okuyannlar bizim şizorfen bir manyak olduğumuzu düşünecekler ama biz kendimizle konuşmayı çok seviyoruz bence herkes yapsın çünkü şuan rahatladım. kendine fazla iyi bakamadın canan ama bundan sonra bakma n dileğimle her yaşımda alta yanlışlarımı doğrularımı ekleyeceğim. Görüşürüz 23'te de az kaldı lan keşke biraz bekleseydim :)


Selam canan, 28 yaşındayım ve nereden başlayacağımı bilmiyorum... Öncelikle 22 yaşından sonra çok şeyler yaşadım mesela 2.kez aşık oldum , aşık olduğum insan en yakın arkadaşımdı 2 yıla aşkın birlikteydik son 1 yılı hem fiziksel hem piskoloji şiddete maruz kaldım ve bunları nasıl kabul ettim aklım almıyor. Acayip toksik bir ilişkiydi ama kurtuldum daha sağlam bir canan yarattım kendimden ...  iki tane kedim var efekan ve ada .. Güzel bir çatı katı evim oldu, kendi ellerimde döşedim bunu motosiklet kazasından aldığım parayla yaptım evet ehliyet aldım ama kazamızı yaptık :) Vuran kişi baya alkollü idi ışıkta duramayıp bana çarptı 4 ay evde yattım maalesef .. Çatı katı evimden maalesef demin bahsettiğim  şeref yoksunu eski sevgilim yüzünden taşındım sonra bir ev daha derken şuan babamla yaşıyorum.. Yaşama nedenim ise çalışmayıp evde ders çalışmak için..  O yıllardır çalıştığım şirketten ayrıldım her zaman istediğim ve yaparken de zevk aldığım şeyi yapıyorum daha doğrusu ilk adımı attık. kişisel antrenörlük ..  Güzel bir kursa gittim güzel bir eğitim aldım ve sana ne dicem eğitimin ilk günü gözüme kestirdiğim erkeği kanatlarımın altına aldım haha ... Şakası bir yana eğitimin ilk günü birisinden etkilendim ve asla yüzüme bakmadı peki ne oldu !! aylar sonra kafasını kaldırıp beni gördü şuan güzel bir ilişkimiz var ve sanırım sevmeye başladım. kendisi 36 yaşında aramızda biraz yaş farkı var ama erkeğin de böylesi makbul ve ismide burakk ilk aşkımla aynı ismi taşıyor ironik.. Artık istediğim işi zevkle yapabilirim ve atımı  alabilirim... Hala tempolu yürüyorum bacaklarım çok güzel oldu Allah yukarda fiziğimi beğeniyorum şdjsadjsd :) Evet Canan kaç kere banyoda çaresizce ağladım kaç kere Allaha yalvardım anlatamam düşmedim sürüklendim adeta.. Şiddet denilen şey gözüken morluklar değilmiş içiinde açılan yaralarmış ben bunu öğrendim. Gözüm mor işe giderdim herkese güler geçer ama bir bilsen içim de neler öldü... Burakla onu canlandırmaya çalışıyorum ve onun kalbi bunu sağlıyor ... Bir daha düşmek sürüklenmek istemiyorum artık mutlu olmak istiyorum sevilmek sevmek istiyorum.. nasıl çaresizce ağladım her vurduğunda her sürüklediğinde ,  yerlere kapanım anne diye ağladığımı hatırlıyorum benim o halimi bilse tüm dünyayı ateşe verir yakardı... ilerde bir kızım olursa onu asla yalnız bırakmayacağım.  Şuan canım yanmıyor kendimi affettim artık yoluma çiçekler ekiyorum ağlamak yok yere sağlam basmam lazım çiçekleri sulamam gerek.. Bu yazıyıdda görmeden yazıyorum çok uzakta ekran yanlışlarım için sorry .. Görüşürüz canan Kim bilir ne zaman görüşürüz.. He bu arada tek temellim diğer yazımda burak olması :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder