10 Temmuz 2011 Pazar

frank sinatra

Bugün içinyorum sevgilim,frank sinatra fly me to the moon şarkısında bu şarkı huzur veriyor.

Beni aya uçur
Ve bırak oynayayım yıldızların içinde.diyor.

işte bak uçurdun beni oynuyorum tek her gece yıldızlarla
Elimi başka dünyalarda tut
Başka dünyalarda öp beni sevgilim,diyor bak senden  sonra yeni hayatlarda karşılaşırmıyız öpermisin beni sevgilim.
Sen benim ümit ettiğim her şeysin
Tapındığım her şeysin,diyor bak hayalimsin benim sevgilim
Lütfen başka dünyalarda gerçek ol
Başka dünyalarda seni seviyorum,ben kendi dünyamda seni seviyor olcam ama bugün bir başka seviyorum seni sevgilim öle işte seviyorum deliler gibi özlüyorum deliler gibi..
Gel diyorum gelmiyosun..gel işte sevgilim öp yeniden biraz tuzluymuş de birdaha öp..Ben bugün seni bir başka seviyorum nedeni var,gülüşün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder